۷ قانون کارت ویزیت کارآمد

کارت ویزیت موثر بیش از نام و اطلاعات تماس شما نیاز دارد. روش های بی شماری وجود دارد که می توانید از فضای ۳٫۵ اینچی با ۲ اینچ از نظر طراحی و اطلاعات استفاده کنید تا کارت ویزیت خود را متمایز کند. کارت ویزیت جذاب باعث جلب توجه چشم اندازهایی می شود که در غیر این صورت ممکن است کارت را رها کرده و به شما کمک می کند تا به صورت موثرتر شبکه بسازید.

بلد نیستی کارت ویزیت طراحی کنی؟ پولشو نداری؟ وقتشو نداری؟
انواع کارت ویزیت از اینجا دانلود کنید.

برخی از قوانین ساده را دنبال کنید تا مطمئن شوید کارت ویزیت نشانگر برند شما است و مشتری یا شرکای تجاری بالقوه شما را به خود جلب می کند.

فقط مهمترین آن را درج کنید

اطلاعات کافی را برای جلب توجه علاقه گیرندگان و یادآوری کارت ویزیت وارد کنید. از سینک آشپزخانه پرش کنید و درمورد اطلاعاتی که درج می کنید انتخاب باشید.

کاهش اندازه قلم و شامل هر پروفایل شبکه اجتماعی ، یک شعار یا موارد دیگر وسوسه انگیز است ، اما این منجر به اضافه بار اطلاعات و هیچ چیز به یاد ماندنی نمی شود.

اطمینان حاصل کنید که خوانا است

قلم های بد بو سرگرم کننده هستند ، اما شما می خواهید گیرندگان بتوانند کارت ویزیت خود را با یک نگاه بخوانند. اطمینان حاصل کنید که قلم هایی که در کارت ویزیت خود استفاده می کنید خیلی کوچک نیستند ، خیلی فانتزی یا به طریقی تحریف شده اند.

بگذارید آرم شما عنصری باشد که ادویه را به کارت ویزیت شما اضافه می کند و متن را ساده و ساده نگه می دارد.
از پوشش کامل خودداری کنید

برخی از گیرندگان یک کلمه یا عبارتی را روی کارت ویزیت ضبط می کنند تا به حافظه خود کمک کنند. استفاده موثر از فضای سفید ، از جمله محتوا فقط از یک طرف ، به گیرندگان این امکان را می دهد تا راحت تر این کار را انجام دهند.

از منظر طراحی ، فضای سفید همچنین به جلب توجه به فضایی که متن یا یک آرم را شامل می شود کمک می کند.

آنها را به صورت حرفه ای چاپ کنید

مگر اینکه قابلیت چاپ تجاری داشته باشید ، کارتهای ویزیت خودتان را اغلب با قیمت ارزان یا درجه دوم روبرو کنید و این تصوری نیست که می خواهید به گیرندگان بدهید.

اگر خودتان آنها را چاپ کنید ممکن است بتوانید مبلغ متوسطی صرفه جویی کنید و اطلاعات خود را راحت تر به روز کنید ، اما تأثیر تحویل کارت ویزیت خانگی همان کارت هایی نیست که به صورت حرفه ای چاپ می شوند.

برای مخاطبان خود طراحی کنید

اگر چندین مشاغل دارید که مکمل یکدیگر هستند ، استفاده از جلوی کارت ویزیت خود را برای یک سرمایه گذاری و عقب برای دیگری در نظر بگیرید.

اما اگر دو عمل نامربوط دارید – مثلاً یک طراح گرافیک در روز و یک راننده کامیون در شب – باید کارت های ویزیت جداگانه برای هر شرکت ایجاد کنید تا از سردرگمی جلوگیری کنید و مستقیم و مناسب با هر مخاطب مشخص صحبت کنید.

از گزینه های ویژه پایان با دقت استفاده کنید

یک اتمام را انتخاب کنید که به برند شما مربوط باشد ، و نه فقط چیز جالب آن را امتحان کنید. گزینه های بی شماری در دسترس است ، از جمله گوشه های گرد یا دیگر برش های قالب ، سوراخ های سوراخ شده ، اندازه های غیر معمول ، برجسته سازی ، لهجه های فویل ، و چین هایی که می توانند یک کارت ساده را به یک بروشور کوچک تبدیل کنند.

اگر چنین لمس خلاقانه ای مربوط به برند شما نباشد ، ممکن است کارت ویزیت شما به دلایل اشتباه به خاطر سپرده شود. یک کارت براق سیاه و سفید نیز ممکن است گیرنده هایی را که به طور مرتب از کارت ویزیت برای یادداشت برداری استفاده می کنند ، ناامید کند.

فراخوانی برای اقدام در نظر بگیرید

حتی یک کارت ویزیت ساده و ساده می تواند از برخی از املاک و مستغلات با ارزش برای یک پیشنهاد ویژه یا سایر تماس های عملی استفاده کند. یک پیام کوتاه ایجاد کنید که تخفیفی را ارائه می دهد ، گیرندگان را به وب سایت شما هدایت می کند ، یا نکته ای را برای خواننده ارائه می دهد.

اگر با یک تماس خاص برای اقدام یا سایر اطلاعات مفید به علامت ضربه بزنید ، می توانید کارت خود را فوراً به یاد ماندنی بگذارید و در این روند منجر به تولید بیشتر شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *