10 نکته طراحی پیراهن (برای پیراهن هایی که مردم می پوشند)

طراحی یک تی شرت که مردم در آن بپوشند می تواند یک چالش طراحی از نسبت های حماسی باشد. بیایید چند نکته را برای ایجاد یک تی شرت که فقط در یک کشو باقی نمی ماند مرور کنیم.

شما باید چیزی را ایجاد کنید که افراد با آن ارتباط برقرار کنند و می خواهند آن را بپوشند. شما باید با موضوعاتی مانند رنگ و اندازه (که برای بسیاری از پروژه های طراحی دیگر نگرانی ندارند) مقابله کنید. و حتی سبک لباس یا مارک می تواند بر تمایل کسی برای پوشیدن طرح شما تأثیر بگذارد.

امروز ، ما همه این موارد را با نکاتی درمورد ایجاد پیراهن طراحی می کنیم که مردم می خواهند آن را بپوشند (و حتی ممکن است در فروشگاه تجارت الکترونیکی شما بخرند!)

1. آن را ساده نگه دارید

این که آیا شما یک طرح تی شرت برای بازاریابی یا فروش در مغازه خود ایجاد می کنید ، بسیاری از مفاهیم مشابه هستند. و این قانون طلایی است: آن را ساده نگه دارید.

ما دائماً در مورد دلایل ساده سازی طرح ها صحبت می کنیم ، اما وقتی صحبت از پیراهن می شود ، این امر حیاتی است. طرح های پیراهن بیش از حد شلوغ می توانند به هم ریخته ، مشکلی در چاپ داشته باشند و عجله برای پوشیدن آنها عجیب باشد.

طراحی پیراهن بسیار پیچیده نیز می تواند خواندن آن دشوار باشد. (هیچ کس نمی خواهد در حالی که کسی در تلاش است تا بفهمد چه پیراهنی می گوید ، خیره شده است؟)؟

یک پیام یا تصویر تکی را که می خواهید ایجاد کنید ، مشخص کنید و برای طراحی پیراهن روی آن تمرکز کنید. عناصر طراحی را که نیازی به آنجا نیستند ، حذف کنید. حتی سعی کنید آن را به رنگ سیاه و سفید طراحی کنید تا به ایجاد سادگی و حتی بیشتر کمک کنید. (همیشه می توانید بعداً رنگ اضافه کنید.)

2. مرزها یا لبه ها را درک کنید

چگونه طراحی روی خود پیراهن چاپ خواهد شد؟ آیا چیزی را به وجود آورده اید که به نظر می رسد مانند عکسی که دارای طراحی با حاشیه است؟ یا این بیشتر طراحی بدون جبهه است؟

بیشتر طرح های پیراهن در دسته دوم قرار می گیرند. سبک های مرزی کمی منسوخ است.

یک جنبه فنی نیز در این مورد وجود دارد. وقتی آثار هنری را برای چاپ ارسال می کنید ، از مرزها یا لبه های “نامرئی” که می تواند کار را خراب کند آگاه باشید. (روشن کردن اثر هنری با پس زمینه می تواند در اینجا سردرگمی ایجاد کند ، بنابراین با چاپگر پیراهن در مورد انتظارات برای محصول نهایی مکالمه ای روشن داشته باشید.)

3. رنگ پیراهن و رنگ Imprint را در نظر بگیرید

قبل از اینکه خیلی زیاد به یک طراحی تی شرت بپردازید ، اطمینان حاصل کنید که پیراهن واقعی چه رنگی خواهد بود.

سوال بعدی که باید بپرسید اینست که چند رنگ جوهر برای چاپ وجود دارد؟

نه تنها مواردی مانند رنگ پیراهن و گزینه های جوهر می توانند بر بودجه تأثیر بگذارند بلکه تفاوت زیادی در نحوه نزدیک شدن به طرح ایجاد می کنند.

اگر قصد فروش در بازار آنلاین را دارید ، باید گزینه های رنگ پیراهن را به مواردی که با طرح کار می کنند محدود کنید. اگر مراقب نیستید ، عناصر با همان رنگ یا مشابه می توانند در نتیجه نهایی بد به نظر برسند یا معنای طراحی را تغییر دهید.

حتی با وجود یک رنگ تک رنگ (آن پیراهنی است که تمام جوهرها در طرح یک رنگ هستند) ، رنگ پیراهن می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

4- جنس پارچه پیراهن

چند بار پیراهنی را که دوست داشتید بدست آورده اید ، آن را شسته اید و هرگز به دلیل کوچک شدن یا جمع شدن آن هرگز دوباره آن را نخواهید پوشید؟

اگر می خواهید مردم واقعاً از طراحی تیشرت خود استفاده کنند ، باید روی پارچه ای با کیفیت باشد.

و شما باید در مورد مخاطب هدف خود نیز فکر کنید. چه نوع پیراهنی می پوشند؟ آیا آنها ورزشکار هستند؟ یک پارچه wicking عملکرد را امتحان کنید. آیا آنها در مکان خنک تری قرار دارند؟ پشم گوسفند وجانوران دیگر را امتحان کنید. آیا آنها مرد یا زن یا بچه هستند؟ کاهش های جنسیتی را در نظر بگیرید.

پارچه در هنگام ورود به جوهر نیز تأثیر دارد. یک پارچه نازک تر می تواند سنگین ، خنده دار در برابر پوست باشد و حتی اگر مقدار زیادی جوهر در اثر انگشت وجود دارد ، احساس بدی کنید ، این تصمیم را قبل از اتمام طراحی باید بگیرید.

5- درباره فاکتور جالب فکر کنید

چرا در وهله اول طرح تی شرت ایجاد می کنید؟

پاسخ احتمالاً یا است:

به عنوان یک بازاریابی یا بازاریابی
برای فروش (و کسب درآمد)

برای اینکه هر دو موفقیت آمیز باشند ، پیراهن باید یک طراحی زیبا و شیک و مدرن داشته باشد که مردم بخواهند آن را نشان دهند. چشم انداز پیراهن رایگان کافی است تا کسی تقریباً از هر طراحی استفاده کند ، اما برای اینکه بتوانند کارآمد باشند ، باید آن را در عموم بپوشند. اگر انتظار دارید مشتری برای طراحی پیراهن به شما پول بدهد ، باید آن را دوست داشته باشد.

بنابراین ، هر طراحی خسته کننده قدیمی انجام نخواهد داد. برای خلق چیز خاصی وقت بگذارید. چیزی را از رسانه های اجتماعی کپی نکنید و سعی کنید قبل از آنچه امروز گرایش دارد فکر کنید (که احتمالاً قبلاً انجام شده است).

6. از مکان های گرافیکی آگاه باشید

طرح پیراهن کجا خواهد رفت؟ آیا آرم ها یا علائم تجاری دیگری وجود دارد که باید در نظر بگیرید؟

یک خط خوب بین درست و خنده دار وجود دارد.

رایج ترین محل های طراحی گرافیکی پیراهن ها عبارتند از:

مرکز جلو
مرکز برگشت
جیب جلو (اثر کوچک)
آستین
مرکز پشت بالا (اثر کوچک)

نکته دیگر این است که اگر طرح شما در حال رفتن به نام لباس مارک با سایر مارک ها باشد. به عنوان مثال نایک به شما امکان می دهد پیراهن های طراحی سفارشی را سفارش دهید و اغلب یک جوراب شلواری در قسمت جیب جلوی راست وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما این را تکمیل می کند.

قرار دادن مشترک این است که طراحی شما بر خلاف هرگونه مارک تجاری موجود در پیراهن باشد ، نه با آن بسته شود. بنابراین ، اگر یک جوراب ساق بلند روی جیب وجود دارد ، ممکن است آرم شما به آستین مخالف یا پشت پیراهن برود ، اما در همان آستین یا پایین لباس زیر نباشد.

از یک حاکم خارج شوید و در صورت نیاز آن را اندازه بگیرید. جایی که تصویر روی پیراهن قرار می گیرد ، به تعادل کلی و کیفیت زیبایی شناسی کمک می کند. (همچنین می تواند درک این که پیراهن با ارزش چقدر است ، ایجاد کند ؛ اما قرارگیری های ضعیف را می توان ارزان یا کم کیفیت تلقی کرد.)

7. مقیاس و اندازه اندازه

مقیاس و اندازه طرح روی خود پیراهن می تواند به همان اندازه با قرار دادن یک اثر از اهمیت برخوردار باشد.

مشکل این است که شما احتمالاً نمی دانید تا زمانی که آن را ندیدید مشکلی وجود ندارد.

در اینجا یک ترفند آزمایش شده برای درست کردن آن وجود دارد. طراحی را ایجاد کنید. چاپش کن آن را تا یک پیراهن برای نمایندگی از مقیاس نگه دارید. (حتی ممکن است بخواهید این کار را هنگام پوشیدن پیراهن انجام دهید.) آیا مقیاس طراحی کار می کند؟ آیا احساس تعادل دارد؟

بعد از درست شدن این موضوع ، به اندازه پیراهن خود فکر کنید. مقیاس طرح می تواند بر اساس اندازه لباس تغییر کند و احتمالاً باید متناسب با اندازه خانمها در مقابل اندازه مردان در اندازه کودکان تنظیم شود.

8- از آثار هنری بردار استفاده کنید

این یکی تقریباً فاقد فکر است.

از آثار هنری بردار استفاده کنید تا طراحی مقیاس پذیر باشد.

اگر آثار هنری بردار ندارید ، حداقل باید وضوح بالایی داشته باشد. پرونده های تصویر باید به اندازه چاپ شده در 200 dpi یا بالاتر باشند.

9. با چاپگر درباره Inking صحبت کنید

ما قبلاً درباره جوهر زیاد بحث کرده ایم. وقتی صحبت از طرح های پیراهن می شود که اتفاق بزرگی است.

در مورد چاپ پیراهن های خود در مورد چگونگی سنگین یا نازک بودن جوهر ، با این شرکت گفتگو کنید. (روند فعلی در حال حاضر به سمت جوهر کمتر است. این می تواند به پیراهن های سبک تر منجر شود اما رنگ آن کمتر می شود و می تواند روی طرح تأثیر بگذارد.)

10. همه چیز در مورد قلم ها است

تایپوگرافی بد با طرح پیراهن ضعیف برابر است.

طرح های تی شرت با عبارات نوعی پارچه است ، اما آنچه چیزهای خوب را جدا می کند (جدا از املای مناسب و دستور زبان) تایپوگرافی عالی است. از فونت ها ، مکان ها و سبک های حروف با کیفیت استفاده کنید تا گفتگوی جذاب شما قابل تحمل باشد.

نتیجه

هنگام ایجاد طرح پیراهن از کیفیت یا زمان کم نکنید. به تمام جزئیات توجه کنید تا قبل از اجرای سفارش چاپ ، آن را درست دریافت کنید. (اگر مجبور باشید آن موجودی را حمل کنید یا به دلیل خطا در آن پرتاب کنید ، اشتباه در طراحی پیراهن می تواند پرهزینه باشد.)

پیراهن با کیفیت بالاتر و دارای طراحی فوق العاده بسیار کوچک می تواند کشش بسیار بیشتری نسبت به اجرای بسیار زیاد طراحی بی علاقه روی مواد ارزان قیمت داشته باشد. طراحی پیراهن چیزی بیش از یک ابزار بازاریابی یا فروش محصول نیست ، چیزی است که افراد با مارک شما در ارتباط هستند. کیفیت (یا عدم وجود آن) در رابطه با پیراهن می تواند بر آنچه مردم برای مدت طولانی فکر می کنند تأثیر بگذارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *