نحوه استفاده از الگوی اینستاگرام

قالب اینستاگرام مجموعه ای از طرح های از پیش ساخته شده است تا به شما کمک کند انواع مختلفی از مطالب را در کانال رسانه های اجتماعی بسیار محبوب به اشتراک بگذارید.

در حالی که بسیاری از قالب های اینستاگرام در آنجا وجود دارد – برای پست های شخصی یا ایجاد داستان – شروع کار می تواند به نظر ترسناک باشد. چگونه می توانید به طور مؤثر از الگوی اینستاگرام برای ایجاد محتوای جذاب استفاده کنید؟

در اینجا ، ما راهنمایی داریم که همه آنرا خراب می کند ، بنابراین شما هیچ وقت نمی خواهید پست های اینستاگرام مانند یک حرفه ای را ایجاد کنید.

 

چرا از الگوی اینستاگرام استفاده می کنیم؟

قالب های اینستاگرام ابزاری عالی و صرفه جویی در زمان برای بازاریابان ، طراحان و افراد به دنبال استفاده بیشتر از این سیستم عامل است.

یک الگوی می تواند مکانهایی برای اضافه کردن تصاویر و گرافیک با متن ، اینفوگرافیک ، پس زمینه و سایر عناصر بصری باشد. این پایه و اساس این است که بتوانید ایده طراحی را شروع کنید. اگر با ارائه انواع محتوا برای به اشتراک گذاشتن تلاش می کنید ، یک الگوی می تواند کمک کند.

علاوه بر این ، یک الگوی می تواند به شما در ایجاد هویت و تم بصری در شبکه اجتماعی کمک کند. بهترین حساب های اینستاگرام یک مضمون و مضمون تصویری دارند که دنبال کنندگان آن را می شناسند و انتظار دارند. (بسیار ساده تر از ارسال هر عکس در تلفن شما بسیار پیچیده تر است.)

سرانجام ، یک الگوی محکم اینستاگرام می تواند به یک غیر طراح یا طراحان کمک کند تا به سرعت تبلیغات را انجام دهند. در حالی که می توانید قالب های اینستاگرام را بارگیری کنید ، می توانید خود را به عنوان چارچوبی برای ارسال نیز ایجاد کنید. (به الهام نیاز دارید؟ ما در اینجا ایده هایی برای شما داریم.)

 

چه باید در یک الگوی اینستاگرام جستجو کنید

با انتخاب های بسیار زیادی که در آنجا وجود دارد ، چگونه می توانید الگوی مناسب اینستاگرام را پیدا کنید؟

چند مورد برای جستجو وجود دارد:

مشخصات: اطمینان حاصل کنید که اندازه قالب فعلی باشد.
شخصی سازی: شما می خواهید فایلهای قالب ایجاد کنید که می توانید در نرم افزاری که استفاده می کنید ، مانند فتوشاپ ، آنها را باز و ویرایش کنید.
عناصر تعاملی: به طور خاص برای الگوهای اینستاگرام استوری ، به دنبال عناصر یا مکانهایی برای اضافه کردن قسمت های تعاملی بومی این سیستم عامل باشید ، مانند هشتگ ها ، gif ها یا نظرسنجی ها.
سبک: قالب باید متناسب با سبک طراحی شما و نوع محتویاتی باشد که ارسال می کنید. اگر پست های شما دارای تصویر سنگین است ، الگوهای اینستاگرام با متن متن بهترین گزینه شما نیستند.
انعطاف پذیری: به دنبال یک الگوی با گزینه های فراوان برای انواع مختلف محتوا باشید. به این ترتیب شما به تکرار ارسال همان چیزی (یا چیزی که شبیه همان چیز است) نیستید.

الگوهای ارسال یا داستان؟

وقتی نوبت به استفاده از الگوی اینستاگرام می رسد ، حتماً مطلبی را تهیه کنید که برای پست ها و داستان ها کار کند.

اینستاگرام پست شامل تصویر یا ویدئو ، زیرنویس و هشتگ های اختیاری است. پست ها امکان پیوند به محتوای خارج را شامل نمی شوند.

اینستاگرام Stories یک فرمت جدیدتر است و محبوبیت زیادی در حال رشد است. داستانها به کاربران امکان می دهند چندین عکس و فیلم را با فرمت نمایش اسلاید به اشتراک بگذارند. داستان ها در بالای منبع اصلی ظاهر می شوند. و برای حساب هایی که بیش از 10،000 دنبال کننده دارند ، داستان ها می توانند به محتوای خارج پیوند دهند.

یک الگوی محکم اینستاگرام برای هر دو نوع محتوا امکان پذیر است. می دانید که این قالب با نگاه کردن به قالب ها و اندازه ها ساخته شده است. به طور پیش فرض ، یک پست اینستاگرام به شکل مربع شکل است و شامل یک نوع رسانه (عکس یا ویدئو) است. یک داستان اینستاگرام یک فرمت عمودی است و انواع مختلف رسانه ای (عکس ، فیلم ، gif ، نظرسنجی و …) را در بر می گیرد.

نحوه شخصی سازی الگوهای اینستاگرام

استفاده از الگوی اینستاگرام آسان است. (سخت ترین قسمت پیدا کردن بخشی است که شما واقعاً دوست دارید.)

در اینجا نحوه استفاده از الگوی اینستاگرام در چند مرحله آورده شده است:

الگوی اینستاگرام مورد نظر خود را بارگیری کنید.
قالب را در فتوشاپ باز کنید (بیشترین قالب در PSD).
رنگ ها ، تصاویر یا عناصر دیگر را به طراحی قالب اضافه کنید.
در دستگاه تلفن همراه خود ذخیره کنید.
به اینستاگرام اضافه کنید و اطلاعات اضافی مانند زیرنویس ها ، هشتگ ها یا عناصر تعاملی برای داستان ها را درج کنید.
منتشر کنید … و مطمئن شوید که به محتوای خود توجه کنید و به تعامل با پیروان ادامه دهید.

یک موضوع ویژوال پیدا کنید

این ممکن است مهمترین بخش استفاده از الگوی اینستاگرام باشد: شما باید یک موضوع تصویری را پیدا کرده و برقرار کنید. (می توانید آن مفهوم را در برخی از قالب های ارائه شده در این پست مشاهده کنید.)

یک موضوع تصویری به ایجاد یکپارچگی در فید اینستاگرام شما کمک می کند تا طرفداران شما بتوانند در هنگام بروز محتوای شما ، محتوای شما را شناسایی کنند. مضامین بصری ممکن است با گذشت زمان تغییر کرده و یا با کمپین های خاص مطابقت داشته باشند.

یک موضوع تصویری می تواند شامل یک پالت رنگ یا نوع و انواع تصاویر و ویدئویی باشد که شما ارسال می کنید. این می تواند شامل نحوه ایجاد محتوا باشد: آیا در هر داستان از gif ها استفاده می کنید؟

موضوع تصویری همچنین به کلماتی که از تصاویر استفاده می شود ، گسترش می یابد. برند شما در رسانه های اجتماعی چه صدایی دارد؟ آیا این با نام تجاری شما در کانالهای دیگر (مانند وب سایت شما) مطابقت دارد؟

نکته مهم هنگام استفاده از اینستاگرام انتخاب الگویی است که با محتوای شما مطابقت دارد. فقط یک الگوی را انتخاب نکنید زیرا به نظر جالب می رسد؛ این باید واقعاً با آنچه می خواهید در کانال رسانه های اجتماعی انجام دهید کار کنید. کاربران می خواهند به روشی معتبر و جذاب تعامل داشته باشند.

الگوی شما باید بازتابی از شما باشد. نه تنها استفاده و ایجاد محتوا را آسانتر می کند بلکه واقعاً واقعی تر شده و به کاری که از انجام کار لذت می برید تبدیل می شود.
نتیجه

برای ایجاد یا یافتن الگوی اینستاگرام یک نکته را یادآوری کنید که به شما کمک می کند داستان خود را بهتر بگویید. الگویی را انتخاب کنید که برای شخصی سازی سریع و آسان باشد ، با نوع محتوایی که می خواهید ایجاد کنید و از سبک بصری متناسب با خود شما کار می کند.

سپس شروع به ایجاد پست ها و داستانهایی کنید که از نظر و نظر مناسب برای حساب کاربری اینستاگرام خود برخوردار باشند. و فراموش نکنید که با پیروان خود درگیر شوید تا بتوانید حضور آنلاین خود را ادامه دهید. خوش بگذره!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *